Športna masaža

Športno masažo najlažje definiramo kot intenzivnejšo klasično masažo s prepletom kombinacij globinskih tehnik obdelave tkiva in terapevtskih prijemov. Izvajali so jo že na prvih Olimpijskih igrah, leta 776 pr. n. št.
Športniki rekreativci, ki sicer skrbijo za vitalnost telesa, morajo za nemoteno vzdrževanje svoje kondicije in lokomotornega aparata zadostno pozornost namenjati tudi regeneraciji telesa in preprečevanju poškodb. S tem omogočijo mišicam in sklepom vzdrževanje in vzpostavitev normalnega stanja, pri čemer si nemalokrat pomagajo z masažo, ki ni samo priporočljiva, v nekaterih primerih je celo nujna.

Poznamo več stopenj športne masaže:

PRIPRAVLJALNA MASAŽA, ki se izvaja tik pred tekmo, kjer z intenzivnimi, hitrimi gibi mišično tkivo stimuliramo, dobro prekrvavimo, dovedemo kisik . Traja le nekaj minut.
REGENERATIVNA MASAŽA, ki se izvaja po treningih, za sprostitev utrujenih tkiv, raztegovanje mišic, kar preprečuje zakrčenost.
TERAPEVTSKA MASAŽA, ki se ne izvaja takoj po treningu, torej izbiramo čas ki ga tudi sicer namenjamo počitku in regeneraciji, saj se na tej stopnji izvaja intenzivnejši pritisk na tkiva z namenom odprave morebitnih zatrdlin v mišicah, poskrbimo za drenažo mišic, s katero pospešimo izločanje toksinov iz mišičnega tkiva s čimer dosežemo boljšo prekrvavitev in obenem poskrbimo za boljšo raztegljivost in prožnost sklepov ter celotne sklepne in vezivne strukture.